loading...
دانلود آهنگ غمگین با لینک مستقیم | غم موزیک
salar بازدید : 145 جمعه 21 دی 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ غمگین علی پرمهر به نام هانی همراه با متن آهنگ

 Ali Pormehr - Hani

دانلود آهنگ جدید ترکی علی پرمهر به نام هانی

 

 

متن آهنگ غمگین ترکی علی پرمهر به نام هانی :

 

هر کسین عشقینه ایناندیم

گتدی من اورییمنن اوتاندیم

سویدی مندن بیر دفعه بیردن

اوتلار ایچینده یاندیم یاندیم

هر گوزلدن کی بیر ناز آلدیم

اوزومی مین غم لره سالدیم

بیر عمر بو آداملار ایچینده

من یارالای یالقیز قالدیم

اونا کی وردیم جانی هانی هانی هانی

گزدیم من هر یانی هانی هانی هانی

♫♫♫

آهنگ غمگین ترکی علی پرمهر به نام هانی

♫♫♫

اونا کی وردیم جانی هانی هانی هانی

گزدیم من هر یانی هانی هانی هانی

بو ظالیم سئوگی لر الیندن اولدی کونلوم یارا یارا

نه قالیپ منه محبت دن بیر گل بو دا پارا پارا

اونا کی وردیم جانی هانی هانی هانی

گزدیم من هر یانی هانی هانی هانی

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 205
  • بازدید ماه : 167
  • بازدید سال : 2,724
  • بازدید کلی : 53,679